Kom je bij ons werken?

C.V. RIJK

Stichting Regionaal Inkoopbureau IJmond Kennemerland (RIJK)

Bij RIJK is geen dag hetzelfde. Het ene moment zet je met de projectgroep de lijnen uit voor de uitgangspunten van een aanbesteding voor een veerpont. Het andere moment praat je met de gemeente over de ontwikkelingen binnen de jeugdzorg.

Je kiest je eigen werkzaamheden binnen je werktijd en deelt dit naar eigen inzicht in. Je bent een professional. Één die gewaardeerd wordt om de toegevoegde waarde die je samen met de gemeente creëert.

Organisatie

RIJK is een organisatie van rond de twintig gemeenten rondom Amsterdam.  We zijn een overheidsorganisatie, die dienstverlening en service hoog in het vaandel heeft staan. We geloven in persoonlijke betrokkenheid bij wat we doen. Het gaat ons om de impact die we met inkoop en contractmanagement kunnen leveren voor de ambtenaren en de burgers van onze gemeenten. Deze aanpak heeft ons in staat gesteld om in de afgelopen zeven jaar fors te groeien.

Werkervaring

We zorgen dat we deskundig zijn en continu op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen ons vakgebied. Hiervoor hebben we binnen RIJK diverse opleidingen. Als je begint bij ons start je altijd met een intensieve basisopleiding voordat je je eigen trajecten doet. Dit doen we zowel intern met onze collega’s, als met externe opleidingsinstituten.

Inkopers en contractmanagers werken in teams bij de gemeenten. Er is altijd een centraal aanspreekpunt. Maar verder kan je samen met je collega’s de projecten kiezen die bij je passen. We werken hierbij met de aandachtsgebieden Openbare Ruimte, Sociaal Domein, Bedrijfsvoering en ICT. In projecten, waarbij je de trekker bent van de inkoop of het contractmanagement, zijn we naar de gemeenten toe kritisch creatief. We dagen mensen uit om verder te kijken dan de standaardoplossing. We proberen een goede match met het aanbod uit de markt te maken die betere oplossingen biedt. Goed nadenken loont.

Cultuur

We zijn met 28 collega’s binnen RIJK en vormen een hecht team. Regelmatig organiseren wij sociale en professionele activiteiten waardoor we elkaar zien. Ook geloven wij in een gezonde work-life balance. Onze mensen zijn de grootste waarde binnen de organisatie en we willen ze graag gezond houden. Daarom stimuleren wij ook sport en gezondheid, bijvoorbeeld met ons persoonsgebonden budget. Ook kan je in grote mate je eigen werktijden bepalen om tijdens je werk rekening te houden met je privéleven.

Vind je ons interessant genoeg?

Klik hier voor de vacature Inkoper.

Klik hier voor de vacature Office Manager / Stafmedewerker

Referenties van medewerkers van RIJK zijn op aanvraag beschikbaar.