Caroline Bourgonje

Wie: Caroline Bourgonje
Functie: Management Assistent
Mobiel: 06-10774086
Studeerde: Lerarenopleiding Nederlands en Geschiedenis tweede graad, gevolgd door opleidingen binnen het Bankwezen, trainingen tot trainer/coach en in 2015 de opleiding Office Manager bij Schoevers.
Werkte hiervoor: Meest recent als secretaresse Raad van Bestuur, Management Assistent en office manager voor o.a. farmaceutische bedrijven, Universiteit Leiden, Jeugdzorg en Heididorf Museum (Zwitserland)
Expertise: Door mijn veelzijdige werkervaring breng ik een goede mix van kennis mee over het ondersteunen van bestuurders van zowel een commerciële organisatie als een (semi) bestuurlijke organisatie.
Caroline Bourgonje over RIJK: De mix van commercieel denken en werken in een bestuurlijke omgeving is wat ik aantrekkelijk vind aan het werken bij RIJK. De uitdaging om in een steeds veranderend veld de juiste inzet van middelen en mogelijkheden voor deelnemende gemeenten en organisaties te faciliteren houden het werk boeiend. RIJK heeft oog voor het welzijn van haar medewerkers en iedereen wordt gestimuleerd om zich te blijven ontwikkelen.