Ditmar Waterman

Functie: Directeur
Mobiel: 06-45992797
Studeerde: Rechten aan de Universiteit van Amsterdam
Werkte hiervoor: Als consultant in de private sector bij verschillende ondernemingen en als senior jurist en inkoper in de publieke sector bij het ministerie van LNV, als nationaal expert bij de Europese Commissie en als projectmanager bij het ministerie van EZ. Daarnaast verbonden aan de Commissie van aanbestedingsexperts.
Expertise: Brede belangstelling voor inkoopmanagement en inkooptechnieken enerzijds en juridische finesses van aanbestedingen en inkoop anderzijds.
Nevenfuncties: Strategisch inkoopadviesbureau Cordale (bezoldigd), Gemeenschappelijke Medezeggenschapsraad STOPOZ (onbezoldigd), Commissie van Aanbestedingsexperts (onbezoldigd), Bestuur NEVI Publiek (onbezoldigd)
Ditmar Waterman over RIJK: Ben ik groot fan van. En vooral van de club mensen die er werken en waar ik leiding aan mag geven. Met elkaar doorlopen we telkens een kritisch proces dat soms tot verrassende oplossingen leidt, en voldoen we telkens aan de uitdaging om samen met gemeenten te zorgen dat zij de beste deal krijgen voor het belastinggeld van hun burgers.